Enfocus Pitstop2Switch

Krachtige combinatie van Pitstop Server en Switch Core. PitStop Server kan automatisch controleren of de digitale gegevens die nodig zijn om een taak af te drukken allemaal aanwezig en geldig zijn. Met Switch kunnen gebruikers fouten elimineren, repetitieve functies automatiseren en de workflows organiseren. 

Enfocus Pitstop2Switch
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Kenmerken Pitstop2Switch

  • Eenvoudige installatie
  • Geautomatiseerde preflight en correctie van PDF-bestanden
  • Geautomatiseerde herbestemming van PDF-bestanden
  • PDF-transparantie afvlakking
  • PDF-kleurbeheer
  • Automatisch ophalen / bezorgen van / naar FTP
  • Automatische ophaling / levering van / naar e-mail
  • Bestands sorteren / routeren / hernoemen / archiveren
  • PDF-bestanden splitsen en samenvoegen
  • Zip en unzip mappen

PitStop2Switch controleert (elk gewenst aantal) mappen in het lokale netwerk, op FTP-servers of specifieke e-mailaccounts en voert volledig automatische Preflighting uit voor inkomende PDF-gegevens. Het testresultaat in de vorm van een PDF- of HTML-testrapport somt alle potentiële problemen van het PDF-bestand op, wat tot problemen tijdens de verdere verwerking / afdrukken zou kunnen leiden. Kritieke fouten, zoals niet-ingesloten lettertypen, onvoldoende beeldresolutie, enz. leiden tot een sortering van het bestand in een map met fouten (in de respectieve map voor werknemers / klanten).

Optioneel wordt een kennisgeving per e-mail verzonden aan de betreffende medewerker of klant, waarbij het testrapport ook als bijlage kan worden verzonden.
Alle andere gegevens worden samen met het controlerapport opgeslagen in een map OK. Voor automatische verdere verwerking (via uw bestaande RIP, workflowsysteem, kleurenserver, impositie…) kunnen de gecontroleerde gegevens worden opgeslagen in een map.

Geautomatiseerde en gestandaardiseerde PDF-verwerking

Validatie van de gegevens voor elk doel zal duidelijk zijn, zowel voor de producent als voor de ontvangers van PDF-bestanden.
Maar – hand op het hart: Vaak bespaart men dit ervaren meer als een “overlast” stap en hoopt dat de ontvanger wordt dan al gedaan. Als een ontvanger, maar aangenomen wordt dat de producent de greep …

PDF-gegevens worden alleen visueel geïnspecteerd op de complexiteit van de hedendaagse PDF print bestanden snel averechts effect hebben of niet. Een onderzoek door een PDF preflight gereedschap in combinatie met een visuele inspectie is zeker het betere alternatief, om problemen vroegtijdig op te sporen en te voorkomen dat later kostbare reproducties. Huidige technologieën zijn nu in staat om alle potentiële bronnen van fouten en struikelblokken PDF’s op de weg te identificeren om een vlekkeloze output en zelfs veel van hen – indien gewenst – automatisch correct.

Tenminste dan, als je werkt in uw bedrijf op meerdere werkstations of multi-layered en de gegevens moeten worden getest, moet je je zorgen  maken over de vraag of de gegevens validatie is niet efficiënt als deze gestandaardiseerd, geautomatiseerd en centraal voor alle medewerkers of zelfs voor klanten beschikbaar staat. Een gecentraliseerde, geautomatiseerde audit (en optionele correctie) biedt enkele belangrijke voordelen.

Snellere verwerking

Validatie van de gegevens op een server met een speciaal ontworpen, geautomatiseerde testprogramma is veel sneller dan het openen, voert u de preflight en wacht op het resultaat op de werkplek. Het resultaat – het testrapport – is in beide gevallen identiek. Hier is een klein voorbeeld berekenen met behulp van realistische data (10 bestanden, data volume 500MB):

– Handleiding: 360 seconden (6 minuten)
– Server: 120 seconden (2 minuten)

De pure tijd om de gegevens te controleren is dus tot 3 keer sneller dan met de hand. De tijd die tijdens de test kan worden gebruikt in de server-toepassingen in aanvulling op andere, meer productieve taken. Dit is snel genoeg voor meerdere uren per dag voor meerdere werkstations.

Standaardisatie van processen tijdens het genereren van gegevens of gegevensinvoer

Een centralisatie van de gegevenscontrole maakt een vergaande controle en standaardisatie van deze werkstap mogelijk. Deze criteria en regels gebruikt om centraal hier eens worden opgeslagen en bijgehouden, zodat je de constante kwaliteit van de test is bevestigd en de verdere verwerking stappen kunnen worden gestandaardiseerd en geautomatiseerd. Daarnaast is het tijdrovend administratief werk (bv. om ervoor te zorgen dat elk werkstation maakt gebruik van dezelfde test profiel en is technisch op hetzelfde niveau) op de respectievelijke plaatsen.

Geautomatiseerde controle van inkomende gegevens

Niet alleen uw werknemers hebben toegang tot de gegevenscontrole, maar dit kan ook beschikbaar worden gesteld aan geselecteerde klanten. Dit is een onschatbaar voordeel, aangezien binnenkomende gegevens volautomatisch kunnen worden gecontroleerd met de opgeslagen criteria u en het testresultaat (desgewenst) direct geretourneerd naar de klant of intern naar een bediende. Dit proces kan volledig worden geautomatiseerd en aangepast om uw workflow optimaal te ondersteunen.

Open preflight-informatie elders in de workflow

De preflight gegevens kunnen worden gebruikt voor verdere verwerking stappen in de workflow, dat kan enerzijds leiden tot een verdere automatisering. Daarnaast is het resultaat van de preflight op andere afdelingen beschikbaar zodat de account manager of de medewerker bij de balie snel kan ingrijpen zonder dat het bestand opnieuw hoeft te worden gecontroleerd.

Potentiële kostenbesparing

Het bouwen van een gecentraliseerde, geautomatiseerde data controle kan snel leiden tot een bedrijf met meerdere werkstations tot aanzienlijke kostenbesparingen als niet meer relevant is op elke werkplek software moet worden gebruikt voor het handmatig testen. Alleen de werkstations waarop handmatige correcties worden aangebracht, moeten worden uitgerust met de juiste software. Bovendien zijn er nog meer besparingen dankzij de uitgebreide automatiseringsopties, die anders langer zouden duren vanwege handmatige processen. Hier kan het automatisch controleren van gegevensinvoermappen of e-mailaccounts met de juiste kennisgeving van klanten als voorbeeld dienen.